fbpx

Obchodné podmienky a reklamačný poriadok

Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú poskytovanie koučingových služieb poskytovaných Eva MáriaSamcová, IČO: 40965911 (ďalej len „Poskytovateľ“) prostredníctvom webovej stránky www.samcova.sk (ďalej len „Webová stránka“).

1.2. Poskytovateľ ponúka koučing a s ním spojené služby. Koučing nie je psychoterapia, poradenstvo ani diagnostika psychických porúch. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za nahradenie alebo doplnenie odbornej lekárskej starostlivosti.

2. Kontrakt a začiatok spolupráce

2.1. Pred začatím spolupráce je klient povinný uzatvoriť s Poskytovateľom písomný kontrakt. Tento kontrakt jasne definuje, čo koučing je a čo nie je, a je podmienkou pre poskytovanie koučingových služieb.

2.2. Uzatvorením kontraktu klient vyjadruje súhlas s týmito obchodnými podmienkami a prehlasuje, že bol dostatočne informovaný o povahe koučingu.

3. Ceny a platobné podmienky

3.1. Ceny za poskytované služby sú stanovené podľa platného cenníka, ktorý je dostupný na webovej stránke na adrese www.samcova.sk/cennik.

3.2. Platby za služby sú splatné pred poskytnutím služieb, ak nie je v kontrakte dohodnuté inak.

3.3. Platby za služby je možné zrealizovať aj na splátky, čo je uvedené v kontrakte, ktorého súčasť je splátkový kalendár s riadne pridelenými termínmi a výškami splátok.

4. Storno podmienky a zmena termínu

4.1. Storno poplatok pri zrušení alebo zmene termínu dohodnutého stretnutia je účtovaný v plnej výške, ak sa zrušenie/zmena uskutoční menej ako 24 hodín pred plánovaným termínom.

4.2. Ak sa stretnutie zruší/zmení v čase medzi 24 a 36 hodinami pred plánovaným termínom, je účtovaný storno poplatok vo výške 50 % z ceny služby.

4.3. Zrušenie/zmena termínu stretnutia viac ako 36 hodín vopred nie je spoplatnené.

5. Zodpovednosť a spolupráca

5.1. Koučing je proces spolupráce medzi koučom a klientom, pričom Poskytovateľ vystupuje ako sprievodca na ceste k dosiahnutiu cieľov klienta.

5.2. Klient nesie plnú zodpovednosť za aktivity a kroky, ktoré vykoná po koučovacích stretnutiach. Tieto aktivity sú navrhnuté počas stretnutia a vyplynú z koučovacieho procesu.

6. Zmena obchodných podmienok

6.1. Poskytovateľ si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť. Zmeny budú oznámené na Webovej stránke.

6.2. Používanie služieb po zverejnení zmenených obchodných podmienok sa považuje za súhlas s týmito zmenami.

 

 

Reklamačný poriadok

1. Predmet reklamácie

1.1. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie nároku klienta na nápravu v prípade, že klient nie je spokojný s poskytnutou službou.

2. Uplatnenie reklamácie

2.1. Reklamáciu je možné uplatniť písomne alebo elektronicky na kontaktné údaje uvedené na webovej stránke.

2.2. Reklamácia musí obsahovať popis dôvodu reklamácie, dátum poskytnutia služby, a akékoľvek relevantné informácie, ktoré pomôžu pri riešení reklamácie.

3. Posúdenie reklamácie

3.1. Reklamácie budú posudzované individuálne. Poskytovateľ sa zaväzuje riešiť reklamácie v súlade s týmito obchodnými podmienkami a so zreteľom na individuálne okolnosti prípadu.

3.2. Vzhľadom na povahu koučingu, ktorý je založený na spolupráci a osobnej aktivite klienta, nie je možné garantovať výsledok služby. Kouč je sprievodca a klient nesie zodpovednosť za implementáciu krokov a rozhodnutí prijatých počas koučovania.

4. Možné riešenia reklamácie

4.1. Ak je reklamácia oprávnená, Poskytovateľ ponúkne primeranú nápravu, ktorá môže zahŕňať ďalšie koučovacie stretnutie bez poplatku alebo iné riešenie dohodnuté s klientom.

4.2. Ak reklamácia nie je uznaná, klient bude o dôvodoch neuznania informovaný.

5. Lehota na vybavenie reklamácie

5.1. Poskytovateľ sa zaväzuje riešiť reklamácie bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie.